Lynch 4

Nieuwwolfje
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2016 14:09

Bericht door Nieuwwolfje » 03-11-2016 21:56

Haha ik had al het idee dat Cinderella een geliefde had (heb ik eerder al naar charina gepbt) maar ik dacht dat het animal was :p
Bokt = Tanya

Slimme wolf
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-10-2016 20:17

Bericht door Slimme wolf » 03-11-2016 21:58

Ik vind het ook enorm jammer. Ik heb zo mijn best gedaan met Cinderella om onze listen klaar te spelen, en geloof me dit lukte uiteindelijk. Maar hierdoor is Cinderella weer als solf bestempeld terwijl we dat juist expres hadden verhult om mensen in de waan van dat ze goed was te laten! En die eerdere claim van Gusti maakte het ook al lastig.
Eigenlijk is dit het potje waar ik tot nu toe nog het meest mijn best moet doen om mij overal uit te lullen en dingen te bedenken, dit doe ik graag. Maar wel jammer dat sommige mensen niet doorhebben dat wij als wolven zo ons best doen om het spel interessant te maken en dan mensen er zo mee omgaan. Wat meer respect naar de wolven graag. Hopelijk leest iedereen dit terug.

*loopt van de microfoon weg*
Charina

Slayer
Berichten: 53
Lid geworden op: 30-10-2016 13:24

Bericht door Slayer » 03-11-2016 22:23

Sorry jongens. Ik was anti burger en anti wolf. :lol:

Voorlopig speel ik ook even niet meer mee. Als doden mag je niks inhoudelijks posten. Ik heb Gusti zelfs gepbt (voor zover ze het niet wist) toen ze dood was en dan stuurt ze dit. Er is niet voor niets verhuld. Ze maken er echt iets persoonlijks van voor mijn gevoel. Voorlopig doe ik niet meer mee en daar laat ik het maar even bij.

Zet hem op jongens. Pak ze!
Cinderella

Nieuwwolfje
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2016 14:09

Bericht door Nieuwwolfje » 03-11-2016 23:34

Is dit je wraak actie Cinderella? Mij BM maken xD
Bokt = Tanya

Plaats reactie