Lynch 7

Plaats reactie
Nieuwwolfje
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2016 14:09

Lynch 7

Bericht door Nieuwwolfje » 06-11-2016 13:55

Another one bites the dust :D

Goed. Lisa, jij moet echt even met een goede post komen om je naam te zuiveren. Hoe langer we in het spel blijven, hoe beter. Is dit trouwens tactiek van je, of heb je het echt zo druk dat je amper kan reageren?

Voor wie willen jullie gaan met de lynch? Ik heb nu gelezen qua verdachten: ikzelf, Lau_, Jans.

Ik kijk nog even welke kant het op gaat, maar heb de neiging om weer op Lau te stemmen. Dat klopt dan ook met wat ik zelf heb getypt als verdachten en bij mijn stemgedrag.
Bokt = Tanya

Harriedewarrie
Berichten: 19
Lid geworden op: 30-10-2016 11:41

Bericht door Harriedewarrie » 06-11-2016 18:33

Ik heb het echt zo ontzettend druk. Ben net thuis van werk.zo even een goeie post maken. Tips voor wat ik er in kan zetten zijn heel erg welkom
Bokt= lisa_xxx

Misspiggy
Berichten: 96
Lid geworden op: 30-10-2016 10:30

Bericht door Misspiggy » 06-11-2016 20:01

BeSen -
Banjer - Lau_
Marrie_L -
Lonneke2001 - Tanya
Mjetterd - Lau_
Love_mandy -
Tanya - Lau_
Lau_ -
Detroit -
Bandaloe -
Jans - Lau_
REnD -
Animal - Lau_
Booooo - Lau_
Lisa_xxx - Lau_


Lau_ 7 stemmen
Tanya 1 stem


8 onbekende stemmen. Waarvan ik denk dat REnD en Love_Mandy ook op Lau_ gaan (dus.... 9 stemmen voor Lau_). Dus dat betekent nog 5 onbekende stemmen over. Marrie_L kan meestemmen op Lau of Tanya. En Bandaloe zie ik ook nog wel een stem uitbrengen op Tanya of Lisa.

Dan zou het lijstje in mijn hoofd/verwachting dit moeten worden:
BeSen - Lau_ / ReND
Banjer - Lau_
Marrie_L - Tanya/lisa
Lonneke2001 - Tanya
Mjetterd - Lau_
Love_mandy - Lau_
Tanya - Lau_
Lau_ - Tanya
Detroit -
Bandaloe - Tanya of Lisa
Jans - Lau_
REnD - Lau_
Animal - Lau_
Booooo - Lau_
Lisa_xxx - Lau_


Lau_ 9/10 stemmen
Tanya 3/4 stem
Lisa - 1/2 stem

In dit geval ga ik zelf wel Lisa stemmen denk ik. Je gaat er namelijk niet uit deze lynch. Is mijn verwachting, maar omdat Lau_ goed gaat blijken ben je waarschijnlijk morgen wel aan de buurt. Dan heb ik als wolfzijnde in elk geval niet zomaar mee geschaapt en wéér een stem vast geankerd op een wolf. Dat helpt hopelijk bij het minder verdacht zijn richting het einde.

We gaan namelijk nog een moeilijke klus krijgen met nog zoveel rollen die lastig lunchbaar zijn. Willen we een beetje kans maken, moeten we kijken of we moeilijk lunchbare rollen kunnen lynchen uiteindelijk (Marrie_L wordt bv ook nog steeds genoemd in de groepsapp). En dat werkt denk ik alleen maar als we zelf zo min mogelijk opvallen.
Bokker Detroit

Misspiggy
Berichten: 96
Lid geworden op: 30-10-2016 10:30

Bericht door Misspiggy » 06-11-2016 21:25

Ik verdien een lintje voor mijn voorspelling!
Bokker Detroit

Nieuwwolfje
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2016 14:09

Bericht door Nieuwwolfje » 06-11-2016 23:38

Zeker :D
Bokt = Tanya

Plaats reactie